Arcobaleno Genk

Shop

Faq

Veelgestelde vragen van onze klanten.

01. Bestellen

Indien je bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren door in te loggen in je account. Wil je jouw bestelling wijzigen of heb je geen account, neem dan contact op met ons via mail op info@arcobalenogenk.be. Wijzigen en annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen.

Een bestelling plaatsen bij ArcobalenoGenk.be gaat in een aantal eenvoudige stappen:

Klik op het gewenste artikel. Je verhuist nu naar de Artikelpagina. Op de Artikelpagina kan je dan het aantal flessen dat je wenst te bestellen toevoegen door het aantal te selecteren en dan op de knop “in winkelmand te klikken. Links verschijnt je winkelmandje. Je kan gewoon verder winkelen, de winkelmand bekijken of wens je dadelijk af te rekenen druk dan op “Afrekenen”.

 

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver (check ook je SPAMfolder) of dat het opgegeven e-mailadres onjuist is. Je kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop je de bestelling hebt geplaatst.

Zodra de betaling van je bestelling is ontvangen, word je bestelling in behandeling genomen. Nadat je pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code om je pakket te volgen. Je hebt ook de keuze om je pakket zelf te komen halen.

 

Alle vermelde prijzen zijn inclusief de wettelijk verplichte BTW.

  • Voedingsmiddelen | 6%
  • Overige producten | 21%
  • Heb je al een account? Dan kun je hiermee inloggen. Heb je nog geen account dan kan je kiezen om in te loggen geef dan gewoon alle nodige gegevens in, het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling eenvoudiger. Wil je geen account aanmaken reken dan af als gast.
  • Controleer je bestelling
  • In de voorlaatste stap kun je jouw manier van betalen kiezen. Met de geïntegreerde Mollie payments heb je de keuze om te betalen via: Bancontact, Mastercard, Maestro, KBC of Belfius betaalpas, … Ga akkoord met onze algemene voorwaarden
  • Rond de betaling af, de bestelling is geplaatst.

02. Betalen & cadeaubonnen

Bestellingen die je doet in onze webshop moet je vooraf betalen. Tijdens de bestelprocedure kom je vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kun je de gewenste betaalmethode selecteren. Je bestelling zal in behandeling worden genomen op het moment dat je betaling door ons is ontvangen.

Mollie is de virtuele portemonnee waarmee je via internet of mobiele telefoon betalingen, met de verschillende bank- of kredietkaarten maar ook iDeal, sofort, … kunt verrichten. Dit wordt veilig verwerkt via de beveiligde Mollie terminal. Met Mollie betaal je snel en veilig al je aankopen.
 
Bij ArcobalenoGenk.be maken we gebruik van het Mollie betalingsplatformen.
Het platform voor betalingen voldoet aan de PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standaard).

Je kan alles terug vinden vachter deze link Mollie

03. Levering & retourneren

Gratis leveren vanaf € 300,00

van 1-12 flessen €9,75
van 13 tot 24 flessen €19,50
Van 25 tot 36 flessen €29,75
Van 37 tot 48 flessen 39,50

 Voor alle andere landen gelieve ons te contacteren. DPD/UPS/BPOST is onze partner voor de levering van onze wijnen.

Bestellingen worden normaliter binnen de 48 uur bezorgd. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen en heeft u de volgende keuze :

  1. Je wacht tot het artikelen terug beschikbaar is (juiste datum wordt aangegeven)
  2. Je kiest voor één van de aangeboden alternatieven
  3. Mocht de levertijd voor jou niet acceptabel zijn, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd en storten wij het betaalde bedrag terug.
  4. Zodra de bestelling door ons is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een code. Met deze code kun je je zending volgen. De kosten voor het bezorgen zijn gelijk aan de kosten voor het afhalen.

Allereerst onze excuses. Wij vinden dit heel vervelend omdat je waarschijnlijk hebt uitgekeken naar je bestelling en niet ontvangt waar je op hebt gerekend.  Neem in dit geval onmiddellijk contact op via e-mail. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een gepaste oplossing.

Wij zijn tijdens de kantooruren  kunt u steeds emailen naar info@arcobalenogenk.be

Lees ook onze algemene voorwaarden na.
 

Is je bestelling deels of geheel stuk? Allereest onze excuses.  Wat kun je doen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op info@arcobalenogenk.be

 

We verbinden er ons om flessen met een kurkprobleem te vervangen op voorwaarde dat de klant de slechte fles (zo vol mogelijk) en met originele kurk terugbezorgt. Wij vervangen deze wijn met eenzelfde fles die op dat moment in verkoop is (dat kan een ander jaartal zijn). Wij betalen geen flessen terug.

In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen:

  • Geopende flessen die toch niet proefde naar de persoonlijke verwachtingen. Enkel gesloten flessen kunnen worden geretourneerd. De klant mag uit slechts één doos maximaal 1 fles van dezelfde soort geopend hebben om te degusteren.
  • Flessen wijn met een rekening/kasticket ouder dan 3 maanden.
  • Onvolledige, beschadigde of vuile artikels. Teruggestuurde goederen worden alleen geaccepteerd als deze in originele staat zijn, in hun gesloten originele verpakking, zonder beschadigingen aan de fles en etiket.

Indien de gekochte producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u de ongeopende en onbeschadigde flessen binnen de 14 dagen na ontvangst zonder opgave van motief en zonder betaling van een boete binnenbrengen in ons depot en dit mits overhandiging van de begeleidende leveringsnota of factuur. Wij zullen de geretourneerde artikelen via een tegoedbon terugbetalen of omruilen.  We aanvaarden in geen geval retouren van geopende flessen, tenzij het gaat om wijnen met kurksmaak.